اخبارحج و زیارت

زائران باید به خدمات مورد نظرشان راحت دسترسی داشته باشند

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: زائران باید بتوانند در نزدیکترین محل و سریع ترین زمان به خدمات و امکانات مورد انتظارشان دسترسی داشته باشند.

داروخانه آنلاین داروپلاس

زائران باید به خدمات مورد نظرشان راحت دسترسی داشته باشند

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: زائران باید بتوانند در نزدیکترین محل و سریع ترین زمان به خدمات و امکانات مورد انتظارشان دسترسی داشته باشند.

مهدی فروزان بعدازظهر دوشنبه در نشست هماهنگی دستگاه­های اجرائی و مراکز علمی دومین دوره جشنواره ایده پروری خراسان رضوی در حوزه گردشگری اظهارکرد: در ۹ ماه ابتدای امسال ۲۷ میلیون زائر وارد مشهد شده اند که از این تعداد ۳ میلیون نفر از زائران خارجی بوده­ اند.

وی افزود: زائران باید بتوانند در نزدیکترین محل و سریع ترین زمان به خدمات و امکانات مورد انتظارشان دسترسی داشته باشند و باید گفت به جز زمان حضور در حرم رضوی برای برای گذراندن اوقات دیگر برنامه ریزی خوبی صورت نگرفته است.

مدیر کل رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برای رشد صنعت گردشگری خراسان رضوی باید ایده ها با حمایت دستگاه های دولتی و اجرائی همچون معاونت زیارت استانداری، شهرداری، پارک علم و فناوری و دیگر دستگاه­هاباید به مدل تجاری تبدیل شده و موجب ایجاد ارزش افزوده شوند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی نیز در ادامه این نشست از برگزاری دومین دوره جشنواره ایده پروری خراسان رضوی در حوزه گردشگری خبر داد.

یوسف بیدخوری افزود: این جشنواره شامل چند رویداد اصلی ازجمله استارت آپ ویکند گردشگری، همایش تخصصی گردشگری سلامت، سمینار گردشگری الکترونیک ویژه مدیران تاسیسات گردشگری و کارگاه های آموزشی است.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن